wtorek, 17 kwietnia 2012

Wystawa Kraft 2012 w Gdańsku

W niedziele w Gdańsku odbyła się wystawa Kraft 2012 zorganizowana przez DMC.
Bardzo mi się podoba hasło DMC promujące haft :)


Na wystawie były prezentowany hafty z DMC, Orchidea i Riolis, wełny Bergere, akcesoria robótkowe Clover, koronki, dekupaż i frywolitki.
Niestety za długo oglądaniem haftów nie dało się delektować, bo Mati bardziej wolał oglądać ruchome schody i windę niż obrazki :) No ale coś tam udało się zobaczyć :) Poniżej kilka zdjęć haftów, które mi się najbardziej podobały.










Z wystawy nie wróciliśmy z pustymi rękoma, dostaliśmy 2 książeczki z wzorkami Hardanger :)

4 komentarze:

  1. Jak ja mogłam przegapic te wystawe???! NO!
    szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, jest jeszcze szansa na zobaczenie wystawy w Katowicach i Warszawie :)
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

      Usuń
  2. a muszę jeszcze dodać ..
    pozdrawiam serdecznie i dzięki za odwiedziny, zapraszam:)
    litwinka emigrantka
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie ma tej wystawy w moim mieście :)
    A co do hasła to w moim przypadku się nie sprawdza :D, nie umiem przyszywać guzików. Może to dlatego, że jakoś nie pałam szczególnymi względami do ostrych igieł i supełków.
    Całe szczęście, że krzyżyki można haftować tępymi igłami i bez supełków i pewnie dlatego haft wychodzi mi świetnie.

    OdpowiedzUsuń