poniedziałek, 4 czerwca 2012

Wymianka kwiatowa i wyróżnienie

Jakiś czas temu na moim ulubionym forum była zorganizowana wymianka kwiatowa. Miałam zrobić prezent z tematem tulipanowym. Długo się zastanawiałam i w końcu wpadłam na pomysł z okładką. I tak powstała okładka do albumu na zdjęcia. Oprócz tego zrobiłam jeszcze chustecznik kieszonkowy z tkaniny z motywem tulipanów. Do tego dorzuciłam kalendarz z kwiatami, cukierki CiuCiu dla dzieciaków i trochę przydasi.


"April" (seria Durch das Jahr mit acufactum)
Acufactum
Len 32 ct Permin of Copenhagen
Nici DMC

 


A moim wiosennym kwiatem był kwiat żonkila. Dostałam piękne prezenty: szydełkowy kapelusz (zrobiony z nici o nazwie "Narcyz" :)), puszkę "Wiosenne żonkile" i śliczną żółtą kamizelkę dla Mateuszka.


Jestem niesamowicie zadowolona z wymianki! :)

* * * * *

Kilka dni temu dostałam swoje pierwsze wyróżnienie na blogu, od SvetlanaBY. Svetlana - bardzo dziękuję :)



Zasady obowiązujące w zabawie:
1. Podziękować osobie od której dostaliśmy nominacje.
2. Umieścić u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominacje.
3. Napisać 7 faktów o sobie.
4. Nominować 10 osób.

Więc siedem faktów o mnie:

1. Uwielbiam morze, szum fal, krzyk mew i ciepło piasku, który delikatnie trzeszczy pod stopami.
2. Bardzo lubię podróże, te dalekie i te bliskie.
3. Mam słabość do czekolady, szczególnie gorzkiej z chili.
4. Lubię piec chleb.
5. Jestem typową sową, mogę siedzieć do późna, a rano lubię spać jak najdłużej się da.
6. Chciałabym mieć domek z ogródkiem.
7. Chcę nauczyć się języka czeskiego.

Blogi, które pragnę wyróżnić:

1. Malinowa
2. Te chwile...
3. Hafty Edyty
4. Żaba w dziewczynie-a może na odwrót?
5. Made with love...
6. Лухталогія...
7. Wieczorami
8. W kolorowym świecie muliny.
9. Czarodziejka igły i nitki
10. na kanwie malowane

10 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróznienia, bardzo podobaja mi sie wymiankowe przenty a sczególnie okładka na notes!, ten wzorek podoba mi sie od dawna ,ale ciagle brak czasu..., pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nataszko, pięknie dziękuję Ci za wyróżnienie, jest mi ogromnie miło i dzięki Tobie uśmiecham się właśnie od ucha do ucha :-)
    A co do wymianki to cudną okładkę zrobiłaś, bardzo podobami się ten wzorek, a kapelusik co dostałaś jest uroczy:)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi miłą niespodziankę zrobiłaś :)

    Dziękuję Kochana !

    Prezenty a szczególnie okładka sa super, ładne kolory !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiekna wymianka...gratuluje wyroznienia i dziekuje za przyznanie wyroznienia mojemu blogowi...

    OdpowiedzUsuń
  5. O dziękuję :)))
    Nati okładka jest świetna!!! Zresztą reszta prezentów również. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki ten tulipanowy hafcik. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty wykonałaś i dostałaś. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. наташа, ты у меня перестала отображаться в списке читаемых блогов(...
    я снова стала твоей пч, надеюсь, что сейчас будет все хорошо...
    угадай, что я сегодня получила:)........... правильно, твое поздравление!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! как же мне приятно!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! СПАСИБО ОГРОМНОЕ ЗА ПОЗДРАВЛЕНИЕ И ЗАМЕЧАТЕЛЬНУЮ ПАХНУЩУЮ ОТКРЫТКУ!!!!!!!!!!!!! обязательно похвастаюсь всем в блоге!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ну вот, такая счастливая и довольная, что забыла поздравить тебя с получением подарочка! вышивка твоя просто прелесть!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ponieważ uwielbiam tulipany, jestem podwójnie zauroczona twoim haftem. A że jestem nowa wśród blogowiczek, zapraszam do siebie i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń