środa, 24 października 2012

Niespodzianka / Сюрприз :)

Dziś chciałabym się pochwalić prezentem-niespodzianką od Alinki z blogu Malinowa :) A dostałam ja mały "kawałeczek" Paryża: cudowny zestaw do haftu, śliczna kartkę i pachnące herbatki :)
Alinko, zrobiłaś mi niesamowitą niespodziankę! Bardzo Tobie dziękuję!

Сегодня я снова буду хвастаться :) На этот раз я получила сюрпризную посылку от замечательной рукодельницы Алины с блога Malinowa. Алина подарила мне маленький кусочек Парижа: милый набор для вышивки, чудесную открытку и вкусный чай :)
Ой, как же это было  неожиданно и приятно! :)))

16 komentarzy:

  1. Alinka to cudowna kobietka o duuuużym, dobrym serduszku :)!
    Piękny prezent dostałaś!!!
    zestaw do haftowania jest prześliczny, czekam więc na pierwsze xxx :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu! I całkowicie się z Tobą zgadzam :) Alina jest niesamowita! :)

      Usuń
  2. Kochana, to ja Tobie dziękuję, za dobre słowo i gotowość pomocy :) Zresztą obiecałam Ci to już dawno!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, jeszcze raz dziękuję za niespodziankę! :)

      Usuń
  3. Śliczny upominek dostałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Edytko! Mi też się podoba ten upominek :)

      Usuń
  4. Piękny prezent - uroczy ten zestaw do haftu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cuda... ciekawa jestem jak pachną herbatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) To jest czarna herbata z porzeczką, karmelem i cytrusami :)

      Usuń